My hero

My hero
Raul gonzales

Sunday, April 13, 2008

موقع الرسول صلى الله عليه و سلم

بسم الله الرحمن الرحيم
انا في الحقيقة مكنتش عايز اكتب البوست ده غير لما الكومنتات توصل 40 في البوست اللي فات
يعني كان هيتقطع نفسكم معايا
بس نصيبكم بقى و فلتوا
المهم
البوست ده انا هكتبة
لان في انسانه عزيزة عليا في الحقيقة , قالتلي اني احاول انشر موقع معين
هوموقع فوق الرائع
و هي كمان ما اقدرش ارفضلها طلب
الموقع هو عبارة عن
موقع , رسول الله سيدنا محمد صلى الله عليه و سلم
يا ريت انكم تزوروه , اكيد هتستفادو منه
و يا ريت متنسوش تصلوا على النبي
و تكتبوا كومنتات كتير
و الا المرة الجاية بعد 1000
حاكم انا من النوع العنيف
و قد اعذر من انذر
هههههههههههههه
تصبحوا على خير

16 comments:

Gannah said...

لورد ازيك عامل ايه جزاها الله خيرا العزيزة اللى خلتك تنشر عنوان الموقع و يا رب تاخد ثواب كل مسلم يدخله. على فكرة يا لورد مين اللاعب اللى ناشر صورته على عشر عواميد ده اصل انا اخرى فى الكورة ابو تريكة وولد صغير جديد اسمه زيدان.. صح يا لورد الاسماء و لا ايه؟

DoMaLaYs said...

gannah

اولاً انا مبسوط جداً بتشريفك البلوج

و اول كومنت كمان يعني حاجه جميله

انتي اللي ايه اخبارك

اللعيب ده سيادتك اسمه راؤول جونزاليس

و هو اسباني بس انا من اشد معجبيه

من اخلاقه و لعبه و مهاراته

هههههههههههههه

و صح ابوتريكه و زيدان

اكيد كنتي متابعه المنتخب

على العموم هبقى اعملك تقوية في المادة دي

و اتمنى ان الموقع يكون عجبك

و شكراً لزيارتك الجميله

ADMIN said...

thx my frend sooooooooooooooooooooooooooooooooooo much

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
DoMaLaYs said...

شاب اسكندراني

لا شكر على واجب يا مان

و نورت المدونة

samourai 4 ever said...

انا عماله اقول انت مختفى فين مختفى فين
اتاريك بتنفذ خطتك الشريره
و انا نزلت كذا بوست و مشوفتكش جيت كدة و حطيت كومنتك
بس ما علينا
انا حطلع احسن منك و اسيبلك كومنت
الموقع دة جالى بردوه
بس انا لحد دلوقتى مع الاسف مدخلتهوش
لان وقت دخولى على النت ضئيل جدا
مع ان دة مش عذر
بس انا شاء الله ادخله ريبا ان شاء الله
و الف شكر على الافادة

و الظاهر جنه ناويه تنافسنى فى المقعد الاول
طيب و ماله يا جارتى
لينا بلوج نتقابل فيه

و دمتــــــــــــــــــم

samourai 4 ever said...

انا عماله اقول انت مختفى فين مختفى فين
اتاريك بتنفذ خطتك الشريره
و انا نزلت كذا بوست و مشوفتكش جيت كدة و حطيت كومنتك
بس ما علينا
انا حطلع احسن منك و اسيبلك كومنت
الموقع دة جالى بردوه
بس انا لحد دلوقتى مع الاسف مدخلتهوش
لان وقت دخولى على النت ضئيل جدا
مع ان دة مش عذر
بس انا شاء الله ادخله ريبا ان شاء الله
و الف شكر على الافادة

و الظاهر جنه ناويه تنافسنى فى المقعد الاول
طيب و ماله يا جارتى
لينا بلوج نتقابل فيه

و دمتــــــــــــــــــم

samourai 4 ever said...

ايه دة انا حطيت الكومنت مرتييييييييييين
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ما علينا
خطأ فنى

و دمتــــــــــــــــم

DoMaLaYs said...

samourai 4 ever

اولاً اهلاً بيكي

و الله مش حكاية مختفي

بس الوقت ده شغالين عندنا عملي و كمان اعمال سنه

و حاجه تخلي الواحد تشوفيه اصلع و هو جاي من بعيد

لا بس بجد ضغط جامد موت

بس اوعدك مش هنقطع تاني

و بالنسبه ليكي انتي و كمان جنه

المهم انكم علقتوا

و كانكم اول كومنت برضه

يعني من الاخر

منوريني البلوج بمجرد زيارتكم

و دمتم

Rosa said...

واحنا تنقدر يا دوماليس ؟؟
اهو تعليق اهو
:D
مرسي على الموقع الجميل ده
و اشكرلنا الانسانه العزيزه في الحقيقه
:D
واللهم صلي على سيدنا محمد النبي الأمي و على آله و صحبه و سلم
مرسي على الببوست
و ربنا يوفقك
:)

DoMaLaYs said...

rosa

فينك من زماااااااااان

اهلاً بيكي منورة البلوج يا روزا

و هشكرهالك حاضر

و عايز ابقى اشوفك دايماً

مستنيكي البلوج الجاي

زُمُرده said...

ازيك يا زميلي
اخبارك كليتك ايه

ربنا معاك
---------

ربنا يجعله في ميزان حسناتك
ويفيد كل اللي يدخلوا من الموقع

وينصر اسلامنا بينا

DoMaLaYs said...

زمرده

ازيك يا دكتورة عامله ايه ؟

الكلية كويسه , يعني ماشي الحال

ربنا يخليكي يا رب

و شكراً على ارائك الجميله على طول

و ان شاء الله ربنا هينصر الاسلام

شكراً ليكي يا زميلتي

زُمُرده said...

ايه خلصنا امتحانات ولا لسه

طمني عملت ايه بقى يا جميل

Unknown said...

يعني انا دلوقتي
اكبت مثلا
كذا تعليق
وافضل ابعتة كتير لحد ما يكمل الالف
وبعدين هتكتب موضوع تاني
ولا هتقول لا عايز من ناس مختلفة
علي العموم
انا تعليقي اكيد بمليون بلافخر
ههههه
اية اخبار الامتحانات
عملت اية
يلا
يارب يكون خير
سلام

Anonymous said...

اللهم صل على سيدنا محمد وعلى اله الطيبين الطاهرين واصحابه المنتجبين
شكرا
aliraqia.blogspot.com