My hero

My hero
Raul gonzales

Saturday, October 6, 2007

انت عارف ان النيل كان جنب الاهرامات ؟

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ازي اخباركم يا اعزائي الكرام
انا جايبلكم صور من سنين كتير مضت
تقريباً من 1880
بس فيها حاجه غريبه
النيل فعلاً كان بيوصل للاهرامات
انا عن نفسي اول مرة اعرف
بس اسيبكم مع الصور
بجد منظر روعه

شايفين الجمال

و الله اجمل منظرتشوفه في حياتك

و كان في مترو مع الجمل , شايفيت الرقي و الجمال

و الله انا مستعد اصيف و اشتي في الترام ده

بذمتكم ايه رايكم في مصر زمان

انا بعد الصور دي

انا نفسي امنع السياحه

و اتمتع ببلدي لنفسي

و الله صور في غاااااااااااية الروعه

ربنا يرحم المناظر الخلابة دي

و شكراً لحسن استماعكم

20 comments:

Noor - نور said...

صور رائعة بالفعل عزيزي
ومدونة اروع

DoMaLaYs said...

noorgay

اهلاً يبك هنا

و شكراً لرايك الجميل

و شكراً على مرورك

Unknown said...

راح فين الجمال ده كله

Anonymous said...

الصور حلوه بجد ودى تصوير واحد فنان بجد انا عارف انها قديمه بس برضو الى صورها فنان وفى صور زى دى كتير تبين جمال مصر

dr.Roufy said...

لالالالا انت بتقول ايه بس يا دكتور
بتقول ..الله يرحم المناظر الخلابة دي!!؟؟
ياراجل حرام عليك
دي مصر دلوقتي جنة الله في أرضه,,هو فيه فى حلاوتنا ولا نضافتنا

دا الواحد بيبقى مستخسر يمشي في الشوارع من كتر النضافة والروقان

هههههههههه
بس بجد صور جميلة..وباحب اشوفها لأنها بترجعني لزمن أجمل

Unknown said...

جميله جدا الصور دي رائعه بجد

mesh2dra said...

السلام عليكم

قول للزمان ارجع يا زمان

صورة حلوة اوووى


كل سنة وحضرتك طيب

سلاماتي

Aldenya said...

الله على مصر

أم الدنيا

ودي أزور مصر بأقرب فرصة

وأمتع عيوني بمشاهدة الأهرامات ونهر النيل

:>

Rosa said...

صور جميله قوي يا دومالايس و اول مره اشوفها بجد
بس اعتقد ان دا مش النيل , يمكن تجمع لمايه او حاجه او حتى فرع من النيل و اتردم بعد كداو اوحاجه زي الواحهكدا
بس بجد تحفه تحفه صور جميله
مرسي انشاركتنا بيها

Dr.Diamond86 said...

والله الصور دى كنوز
بس كنوز لما تشوفها تقهرك بجد
شوف كانت مصر ازاى والوقتى ازاى
يلا خير

DoMaLaYs said...

emy

نفسي اعرف و الله

شكراً على مرورك الجميل و اتمنى استمرارة

DoMaLaYs said...

شكراً على مرورك يا ريس

و يا ريت تريح شعبك يا مان

لتمنى ان تستمر مشاركاتك

DoMaLaYs said...

د.روفي

اهلاً بيكي

انا قصدي يا دكتورة المناظر اللي عند الاهرامات

دلوفتي الهرم زحمة و دوشه

و طبعاً الكل عارف سيرة شارع الهرم


بس مش اكتر

و شكراً على مرورك

( و زوريني كل سنةمرة )

DoMaLaYs said...

محمد صبحي 84

شكراً على مرورك يا مان

و اتمنى انه يستمر

DoMaLaYs said...

مش قادرة

و انتي طيبة

عاملة ايه ؟

انا عن نفسي ( يا ريت الزمن يرجع )

DoMaLaYs said...

aldenya

انتي تنوري مصر

ان شاء الله تعجبك

و شكراً على مرورك

DoMaLaYs said...

rosa

يمكن كلامك صح

بس انا جايب الصور من مكان بيقول ان ده النيل

و على العموم الاجمل ان الصور

عجبتك

و ان شاء الله تزوريني دايماً

شباب روش طحن said...

صور جميله جدا الواحد كان نفسه يعيش في الأيام دي

Unknown said...

صور حلوة قوي علي فكرة
النيل كمان كان لية فروع كتير ومبقتش موجودة دلوقتي
وجبل المقطم كان مكانة بحر
واللي يعيش ياما يشوف
ومدونتك حلوة ورقيقة جدا
سلام
مني

DoMaLaYs said...

My Hope$

شكراً جزيلاً ليكي

و اتمنى انك تزوريني باستمرار